Mobilny Urzędnik dla osób o szczególnych potrzebach - dostępny w Iławie

Każda osoba raz na jakiś czas musi załatwić sprawy urzędowe. Dla osób starszych oraz z różnymi niepełnosprawnościami dość sporym problemem może być wybranie się do najbliższej placówki oraz samodzielne zrozumienie wszystkich biurokratycznych kruczków, które są niezbędne do załatwienia wielu spraw. Właśnie dla takich osób powstała w Iławie funkcja Mobilnego Urzędnika.

Została ona zainicjowana przez burmistrza Dawida Kopaczewskiego. Przeznaczona jest dla wszystkich osób, które z powodu czasowych deficytów zdrowotnych lub z trwałym ograniczeniem samodzielnego poruszania się, mają kłopoty z dotarciem do Urzędu Miasta. Projekt Mobilnego Urzędnika jest sporym ułatwieniem dla osób, które chcą zarejestrować własną działalność gospodarczą, złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego itp. Osoby chętne do skorzystania z powyższej usługi mogą skontaktować się w tej sprawie telefonicznie: (89) 649-01-89 lub wysłać e-mail: kowalska.kastrau@umilawa.pl, albo kontaktując się osobiście w ratuszu - pokój nr 110. Każde zgłoszenie będzie analizowane pod względem jego zasadności i po pozytywnym rozpatrzeniu Urzędnik Mobilny będzie przyjeżdżał do domu petenta, aby pomóc danej osobie.

Bardzo dobrze, że takie usługi rozwijają się i pojawiają w coraz większej liczbie miast. Do tej pory z Mobilnego Urzędnika można było skorzystać m.in. w Rzeszowie, Poznaniu, Łodzi czy Łomiankach. Wszystkie osoby o szczególnych potrzebach, które kwalifikują się do skorzystania z tej pomocy, zachęcamy do wypróbowania Mobilnego Urzędnika we własnym zakresie.